INTERACTIEVE RUIMTES,
MUSEA & EXPERIENCE CENTERS

Activeer je doelgroep met hand-ons belevingen voor je merk, museum of beurs. Wij creëren een waardevol ‘wow’ effect met interactieve ruimtes waarin storytelling en technologie samensmelten.


Beleven in het museum

De tijd dat er alleen gekeken wordt in het museum is voorbij! Kunst, cultuur en historie wordt beleefbaar voor jong en oud met creatieve interactieve ruimtes en installaties. Musea zoeken steeds meer naar de interactie met het publiek en terecht! Het vergroten van de beleving zorgt voor een langer verblijf en meer betrokkenheid met de tentoonstelling. Belevingen kunnen bezoekers in de juiste mindset plaatsen, voorzien van context en een dieper begrip bieden van het onderwerp.

Experience centers

Een experience center is een plek waar klanten kunnen beleven wat je als organisatie te bieden hebt. Een interactieve ruimte kan een waardevol onderdeel zijn van je merkbeleving op locatie en kan inhaken op de ‘customer journey’ van klanten. Naast het bieden van een merkbeleving is het een mogelijk om een ruimte in te zetten als sales-tool, door potentiële klanten producten of diensten op locatie te laten beleven.

Interactieve ruimtes voor musea, beurs, evenementen en meer..
Opvallen op een beurs of evenement doe je door bezoekers een echte beleving te bieden!

Experience design op de beursvloer

Elke beurs en doelgroep is anders. Eén ding is zeker: je wilt wat bereiken met je stand. Onderscheidend zijn ten opzichte van je concurrent is een must. Je moet iets doen om op te vallen, iets wat zorgt voor ‘stopping power’. Opvallen op een beurs of evenement doe je door bezoekers een echte beleving te bieden, iets nieuws te bieden wat de aandacht trekt en bezoekers bijblijft. Wij vinden de creatieve insteek, bedenken een onderscheidend concept en realiseren het met de inzet van de laatste technische snufjes.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel: (073) 62 374 52