
Al jaren wordt bij de ontwikkeling van golfschoenen de nadruk gelegd op comfort. Met de komst van de BBFORE wordt naast comfort nu ook aandacht besteed aan het uiterlijk. Het resultaat: een traditionele golfschoen met een gedurfde twist!
”The game is fun why not the shoes?

Van schoenendoos tot webshop
Wij Doen Dingen maakte de volledige huisstijl, inclusief het bedrijfslogo, de visitekaartjes, het briefpapier, de website met een user-friendly Content Management Systeem (CMS) en de ‘Make Your Own Shoe’ applicatie. We zorgden voor SEO geoptimaliseerde webteksten en een webshop met eenvoudig te gebruiken betalingssysteem.
We maakten banners voor online marketing, verzorgden de fotografie, zorgden voor een gladde montage van de bedrijfsvideo en een social media strategie om het merk te promoten.
High style met een twist
Wij Doen Dingen gaf vorm aan het merk BBFORE. Stijlvol, sjiek maar met een twist. Knallende kleuren! Avant garde. Letter-gebruik variërend van klassiek tot rebels. De golfbal-ruit komt als rode draad terug in alle ontwerpen. We zorgden voor knallende fotografie en een strakke product-presentatie. Wijdoendingen maakte een beeldmerk dat gebruik maakt van de herkenbare golfbal-ruit die we overal in de huisstijl terugzien.
De bedrijfsnaam is met ‘een twist’ geplaatst zodat de weergave past bij de uitspraak van de bedrijfsnaam.